grandhunters

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

grandhunters

grandhunters

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الصيد المصرى (منتدى عربى يتناول كل ما يخص الصيد والاسلحه)

3 مشترك

هجوم كاسح على المسدسات ولا اثر للبنادق

البهواشى

هجوم كاسح على المسدسات ولا اثر للبنادق Empty هجوم كاسح على المسدسات ولا اثر للبنادق

مُساهمة من طرف البهواشى الجمعة مارس 11, 2011 11:59 pm

توجهت يوم الجمعه الموافق 11/3/2011 الى محل فتح الله لشراء بندقبه جامو هنتر 440 ففوجئت بأن المحل ممتلى بالزبائن الذين اقبلوا على شراء مسدسات الصوت ولما سألت على بنادق الرش اجابنى احد العاملين بأنهم شغالين دلوقتى فى المسدسات اما البنادق فقالى اسبوع ولا اتنين (مش عارف هو بيتكلم جد ولا بيوزعنى عشان كانوا مشغولين بزبائن المسدسات ) الله اعلم
    فخرجت من عند فتح الله واتجهت الى الاهليه للاسلحه(مشيل عازر) فوجدت نفس المشهد زبائن كتيره جدا جدا بيشتروا مسدسات صوت ولم اجد اثر لبنادق الرش ولما سألته قالى دلوقتى بنبيع مسدسات والبنادق قدام شويه(بس انا لاحظت ان المحل فعلا مفهوش ولا بندقيه )
    طبعا ده موسم لمحلات الاسلحه بيسغلوا الظروف الى البلد فيها
    juDge
    juDge

هجوم كاسح على المسدسات ولا اثر للبنادق Empty رد: هجوم كاسح على المسدسات ولا اثر للبنادق

مُساهمة من طرف juDge السبت مارس 12, 2011 12:30 am

اه طبعا وده علشان سعر البنادق زى ماهى ومش قادر يزوده علشان الاقبال
    فهو شايلين كل البنادق طبعا مفهاش مكسب دلوقتى زى مسدسات الصوت
    بس انا سمعت ان الاسعار من امبارح بدأت تنزل مسدسات وبنادق
    galal khalifa
    galal khalifa

هجوم كاسح على المسدسات ولا اثر للبنادق Empty رد: هجوم كاسح على المسدسات ولا اثر للبنادق

مُساهمة من طرف galal khalifa السبت مارس 12, 2011 12:38 am

معلش يا باشا دا حال مصر طول عمرنا لما نلاقي حاجة الناس بتشترها نهجم عليها بدون تفكير والناس عايشة في دور تكساس ورعاة البقر معلش انا ها احاةل اجيبها لك ان شاء الله

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 6:11 am